Pages

Taiko belog

My photo
I don't want to make one big change, but millions of small changes. A journey of a thousand miles begins with a single step.

Madah Pujangga

Monday 2 December 2013

Noktah

Malam ini.. tetiba aku rasa sebak.. sebak sangat2..

Aku tak tahu ini sekadar emosionalku ataupun firasatku atau gangguan syaitan....

Dah dua tiga hari juga rasa something will happen to myself..

But, tak berani nak luah.. Sebab rasa masih belum cukup amal.. belum cukup dakwah orang..
i'm do nothing.. Aku tak cukup semua lagi..

Dalam umur 21tahun ni, aku tak tahu apa yang aku dah sumbang pada Islam.. I is sad..

Andai aku pergi, apa yang mampu aku tinggalkan?

Emm....
*Nangis*

Andai aku pergi dahulu.. maafkan segala kekhilafanku.. Terima kasih atas segalanya..

 

Allah Maha Mengetahui..

p/s: Mohon siapa yang mengenaliku, minta deactivate fb, twitter n segala media sosial yang aku ada seandainya aku pergi dulu..

No comments:

Post a Comment