Pages

Taiko belog

My photo
I don't want to make one big change, but millions of small changes. A journey of a thousand miles begins with a single step.

Monday, 18 March 2013

SMK BBST

Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Salak Tinggi..

Di sinilah tempat ku ditarbiyah..
Di sinilah tempat aku belajar bercinta..
Di sinilah aku belajar  berdikari..
Di sinilah aku dijaga selepas ibu bapa..
Di sini jugalah tempat aku bermain bersama kawan-kawan..
Di sinilah tempatnya..

I miss you so much!


Semalam..
Baru sahaja selesai program Beyond Gravity 2.0 untuk pelajar-pelajar asrama SMKBBST 2013. Aku sebagai mantan pelajar asrama ingin juga menyumbang sedikit keringat walaupun pada asalnya aku membatalkan niatku untuk mengikuti program tersebut. Namun, ku gagahkan jua mengikuti program tersebut tanpa mengkhabarkan kepada PC. Saje nak buat surprise..
Aku terasa tua apabila terpaksa memperkenalkan umurku kepada adik-adik tu. Umur dah boleh kahwin kot.. Macam tak percaya aku dah tua..
Aku hanya dapat mengikuti program tersebut dari hari Jumaat sehingga Sabtu tengahari. Tidak puas rasanya. Rasa sayu je hati meninggalkan perkarangan sekolah awal. Ku tabahkan jua kepulangan ku.. Ku harap suatu hari nanti, aku akan menyumbang sesuatu kepada sekolah ini lagi. Walaupun hanya sekecil zarah usahaku.

Semoga kita bersua lagi adik-adik dan kawan-kawan.. :')
Uhibbukum fillah abadan abada..

nota kaki: Me is crying after leave BBST.. hehe

2 comments:

  1. hehehhehehhehehhehhehh :)) blog ni ke yg enti dok rahsiakan dari ana. kekekke

    ReplyDelete
  2. mak aih. mana kau jumpa blog aku ni! stalker betul. haha. enti senyap2 sudah.. haha

    ReplyDelete