Pages

Taiko belog

My photo
I don't want to make one big change, but millions of small changes. A journey of a thousand miles begins with a single step.

Madah Pujangga

Monday 25 March 2013

Sembang Petang

Terasa jari jemari ini sangat aktif menari di papan kekunci semenjak dua menjak ini..
Ini adalah salah satu senaman tangan yang boleh diamalkan yee.. Saya juga telah didapati menjadi zombie hampir seminggu.. Dan padahnya hidung ni membekalkan mucus yang banyak sehingga memakan tisu dengan banyak. Oh, mungkin inikali rentetan daripada kepenatan menghadapi minggu2 yang hectic before ni..

Blog ini diwujudkan sekadar suka2.. bukan mahu mencari publisiti murahan mahupun mencipta diari online.. lagipun, saya tak minta sesiapa follow pun.. and sorry if this blog quite annoying.. walaupun begitu ku cuba sedaya mampu menyelit sedikit isi yang berguna.. saya hanya sekadar berkongsi cerita.. yang baik jadikan tauladan.. salah silap tolong tegur dan betulkan.. :)

 
gambar hiasan.
nice to meet you guys!

nota kaki: biarlah aku menjadi sang misteri.. biarlah aku menjadi aku.

No comments:

Post a Comment