Pages

Taiko belog

My photo
I don't want to make one big change, but millions of small changes. A journey of a thousand miles begins with a single step.

Madah Pujangga

Tuesday 30 September 2014

Tiada alasan

Terasa suka untuk menulis di blog berbanding di medium sosial yg lain.
Tu yang banyak update je kat blog dua tiga menjak ni. hihi. *peace yow.*
******iklan sampingan******
Bismillah.
Aku terfikir.
Syukur nikmat.
Alhamdulillah. nikmat yang tak diduga. Dapat motosikal sendiri. Tapi abah yang bayarkan. Walaupun 2nd hand. eheks.
Tak kisah semua tu.
Cuma aku selalu terfikir.
Motif sangat parents aku nak belikan motosikal ni.
Aku macam biasa. Masih dengan sangka-sangkaan ku.
Supaya aku tiada alasan untuk tidak balik ke rumah sekiranya mak atau abah suruh balik.
Maklumlah rumah dekat lah juga.
Dan aku, mestilah suka dapat balik rumah. Cuma biasalah. Kadang2 kita ada join program. Tu yang kadang2 macam tak dapat melunaskan hasrat depa.
Dan dari pihak aku, mestilah tiada alasan untuk tidak berjimba. eh?
Ahhh. daripada mencipta alasan, lebih baik mencipta solusi. :)

No comments:

Post a Comment