Pages

Taiko belog

My photo
I don't want to make one big change, but millions of small changes. A journey of a thousand miles begins with a single step.

Madah Pujangga

Tuesday 29 April 2014

Rindu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu..

Allahurabbi..
hati ini berdebar2..
Rindu yang amat sangat..
Adakah aku mampu untuk menjejakinya tahun ini?

Rindu saat itu..
Dimana, kita sama2 meningkatkan mutabaah amal.
Dimana kita semua berlumba-lumba mengejar amal.
Dimana masjid-masjid dipenuhi..
Dimana waktu sebelum subuh, rumah sudah diterangi lampu..
Rindu serindu-rindunya.

Matlamat tahun ini,
Amal yang lebih baik dari masa lalu..
Amal yang lebih berkualiti.
Meningkatkan masa kualiti.
Sungguh aku tidak sabar untuk itu.

Waktu itu bakal tiba.
Walau dua purnama lagi..
Masa yang dinanti.
Masa yang paling disukai.
Boleh berdiet disiang hari.
Oh~ adakah aku berpeluang untuk mencapai masa itu?

Apa pun diri ini mahu berkat daripadaNya.
Oh~ sungguh aku rindu padamu Mr. R.
Aku harap aku tak hanyut pada dunia khayalan.
Lemas dengan dunia makanan.

I am really miss u Mr. R

No comments:

Post a Comment